Диспетчерська служба завжди на зв'язку

Диспетчерська служба завжди на зв'язку


Диспетчерська служба із сервісного обслуговування клієнтів

працює у режимі 24/7

Разом ми поборемо будь-які труднощі!

Ви користуєтеся обладнанням ТЕХНА, і у вас виникли питання, що потребують негайної відповіді? У будь-який час зверніться за допомогою до наших спеціалістів. Їхня професійна детальна консультація допоможе вам усунути несправності й успішно продовжити роботу без зупинки виробничого процесу.

Якщо консультації за телефоном або за допомогою електронної пошти виявиться не достатньо, ви зможете залишити заявку на виїзд служби ТЕХНА СЕРВІС на ваше виробництво.

Започаткування роботи диспетчерської служби ТЕХНА СЕРВІС – це черговий крок на шляху підвищення якості обслуговування клієнтів, що стало пріоритетом  компанії ТЕХНА у формуванні відносин із замовниками.

Сервісна служба ТЕХНА СЕРВІС покликана забезпечити безперебійну роботу інстальованого обладнання ТЕХНА. Спеціалісти департамента виконують ремонт та наладку систем життєзабезпечення пташника, діагностику та технічне обслуговування обладнання, монтаж систем транспортування яєць, паяння стрічки послідовидалення, а також проводить навчання персоналу птахофабрики по роботі із поставленим обладнанням для запобігання некоректних дій.   

Зв'яжіться  з оператором за телефоном**:

+38 (044) 377-52-57

 +38 (067) 567-07-93 (Viber)
Skype: texha.service5

або напишіть за адресою електронної пошти:

 service@texha.com
i.sorokin@texha.com 
Старший диспетчер – Ігор Сорокін

** Дзвінки здійснюються згідно діючих тарифів вашого оператора

  

 


Автор: PR менеджер

Фото на Flickr