Півсвіту за 15 днів

Півсвіту за 15 днів


Днями наші колеги повернулися із тривалого відрядження, приводом для якого стала участь компанії у трьох масштабних виставках: Saudi Agriculture (Саудівська Аравія), SIMA SIPSA (Алжир) та ILDEX Indonesia.  Абсолютно різні регіони, які наразі поєднані спільними потребами  у модернізації і нарощуванні обсягів птахівничої продукції. Так, Індонезія входить до першої десятки найбільших виробників м’яса птиці. Основна задача птахівничої галузі країни полягає у підтримці та нарощуванні обсягів продукції разом з оптимізацією  виробництва, що можливо шляхом впровадження новітніх технологій та використання інноваційних рішень, заснованих на наукових дослідженнях та багаторічному досвіді. Об’єднані Арабські Емірати посідають перше місце за обсягами споживання м’яса птиці, що спонукає розвивати власні потужності країни для забезпечення потреб населення за рахунок внутрішнього ринку, зменшуючи імпорт птахівничої продукції. Нещодавні заяви влади Алжиру про наміри відродити птахівництво свідчать про великі можливості для компаній, які можуть запропонувати галузі ефективні рішення для швидкого розвитку птахівничих господарств. Тому компанія ТЕХНА активно представляє свою продукцію на цих ринках, адже наші багаторічні напрацювання дозволяють бути гнучкими та реалізовувати проекти згідно потреб замовника, кліматичних умов, у яких розташована та чи інша птахофабрика, економічних задач виробництва. 

Які перспективи побачили на цих ринках безпосередні учасники згаданих виставок? Чи відчули вони інтерес до нашого обладнання? Які його види найбільш цікаві цим регіонам? Розповів регіональний представник компанії ТЕХНА Ігор Азьмук:

–       Так, дійсно, тенденція глобалізації птахівництва, яка спостерігається сьогодні в усьому світі, не є виключенням для країн Ближнього Сходу, Азії, Африки, зокрема, Алжиру, в якому я щойно побував. Тут активно йде процес глобалізації та збільшення птахівничих господарств з метою оптимізації витрат і зменшення собівартості продукції. Наше обладнання цілком відповідає таким запитам, тому і викликає зацікавленість з боку місцевих виробників птахівничої продукції. Здебільшого мова йде про кліткове обладнання для виробництва м’яса бройлерів. Дещо менше запитів ми отримуємо від виробників курячих яєць, проте вони є, вони регулярні, і це головне. Зараз на нашому обладнанні в Алжирі працює 5 птахофабрик: чотири з них бройлерного напрямку, одна – яєчного.

Не менша активність спостерігалася на виставці в Саудівській Аравії:

–       Велику увагу відвідувачів Saudi Agriculture викликало наше обладнання для вирощування бройлерів, – поділився своїми спостереженнями наш менеджер з продажів Богдан Синенко. – Особливо вразила гостей нашого стенду роботизована система вивантаження птиці, яка працює лише під наглядом персоналу, без його безпосередньої присутності у пташнику. Також місцеві птахівники зазначили високу якість металу, що використовується у клітковому обладнанні, та міцність конструкцій. Не менш активно пройшла виставка в Індонезії, де в фаворі було бройлерне обладнання.

Загалом перспективи компанії на цих ринках можна оцінити як позитивні й такі, що потребують належного опрацювання, налагодження та зміцнення відносин із їхніми представниками.  


Автор: PR менеджер

Фото на Flickr