Сервісна служба підвищує кваліфікацію

Сервісна служба підвищує кваліфікацію


  

Днями відбулася чергова зустріч команди ТЕХНА СЕРВІС: спеціалісти з різних куточків світу зібралися для того, щоби підвищити свою кваліфікацію, вдосконалити професійні навички з технічного обслуговування обладнання ТЕХНА та комунікаційні скіли. Навчання проходили представники ТЕХНА СЕРВІС із Казахстану, Узбекистану, Китаю, Індонезії, Білорусі.. Тиждень лекцій та практичних занять на базі виставкового майданчика компанії, а також інноваційного центру завершився екзаменом. Вдало складені іспити засвідчені дипломами. Спеціалісти сервісної служби пройшли також курс з «Ефективних комунікацій з клієнтом» й отримали відповідний сертифікат.

Тепер команда ТЕХНА СЕРВІС, озброєна новими знаннями, працюватиме ще ефективніше, і нестиме свою місію – забезпечення безперебійного функціонування обладнання ТЕХНА.

Коучинг сервісної служби ТЕХНА

Вручено сертифікати за проходження курсу

Кожен спеціаліст склав іспит із обізнанності в обладнанні

Керівник служби розповів про нові стандарти сервісу

Спеціалісти-технологи провели екскурсію експериментальним майданчиком

 


Автор: PR менеджер

Фото на Flickr