У Казахстані з'явився Манхеттен для курей-несучок

У Казахстані з'явився Манхеттен для курей-несучок

Portfolio Image

У Казахстані з'явився Манхеттен для курей-несучок

Елітна висотка для утримання птиці недавно була запущена на птахофабриці «Жас-Канат 2006». Під час недавнього візиту в Центральний офіс Виробничого Об'єднання ТЕХНА, директор птахофабрики, Кайрат Маішев, поділився подальшими планами виробництва одного з найбільш динамічно розвиваючогося яєчного підприємства Республіки Казахстан.

Тепер «Жас-Канат 2006» належить найвищий пташник в Казахстані. Кайрат Алембаеєіч, чим було продиктоване рішення такого масштабного розширення виробництва?

      - Уряд Республіки Казахстан надає всіляку підтримку аграрно-промисловому комплексу, і, в тому числі, птахівництву. З самого початку «Жас-Канат 2006» неухильно рухається вперед, нарощуючи і покращуючи виробництво. Наявність надійного партнера і підтримка держави це вдалий час для розширення.

Через які  раніше етапи розширення пройшло виробництво? 

      - На самому початку наше підприємство утримувало стадо в 40 тис. голів. Швидше птахоферма, а не птахофабрика. Коли через деякий час стало питання про розширення, ми зацікавилися можливістю збільшення обсягу виробництва в невеликому пташнику за рахунок висоти батареї. І не без гордості хочу зазначити, що саме ми підштовхнули нашого партнера ТЕХНА до розвитку в цьому напрямку, розробки справжнього Манхеттена для птиці. У 2012 році ми розпочали проект зі встановлення 10-ярусної батареї для промислового утримання курей-несучок. Сьогодні «Жас-Канат 2006» виробляє понад півтора мільйона яєць на рік. Це найбільший показник серед підприємств в Казахстані.

А яку частку внутрішнього ринку займає Ваша продукція?

         - Загальний обсяг продукції на яєчному ринку Республіки становить 3,7 млрд. яєць. Сьогодні «Жас-Канат 2006» належить близько 10% ринку.  Ми, звичайно, можемо в 2015 році зробити заяву, що 3 млн. для нас мало, збільшити виробництво до 6 млн. на рік і це буде вже 20%. Але зараз я не переслідую мети стати гігантом.

Плануєте експорт? Які зовнішні ринки становлять для Вас найбільший інтерес?

       - Поки що ми закриваємо внутрішню потребу в яйцях в Казахстані.    Переорієнтування на експорт вимагає серйозної підготовки. Тому тільки за підсумками 2015 року, при виході на проектну потужність, ми зможемо прийняти рішення, чи готові ми рухатися до ринків сусідніх країн, азіатських, і, можливо, європейських держав.  Якщо так, то чи варто продовжувати виробляти яйце або провести диверсифікацію. У Європі, наприклад, жорстко поставлено вимогу гуманного утримання птиці. Тому якщо буде прийнято рішення експортувати продукцію «Жас-Канат 2006» в європейські країни, ми відкриємо окрему виробничу площадку. Оснащену, скажімо, системою альтернативного утримання курей-несучок з можливістю вільного вигулу. Все залежить від запитів споживача, і перш ніж пропонувати свій продукт, потрібно досконально вивчити потреби і вимоги ринку. Але, безумовно, сьогодні це моє головне бажання - дійти до заявленої потужності і стати підприємством, яке орієнтоване на експорт.

Для розширення Вашого підприємства, Ви вибираєте обладнання ТЕХНА. Які аспекти співпраці з компанією є вирішальними для Вас?

- При спілкуванні з колегами, аналітиками я часто чую запитання чому вибрав того чи іншого постачальника. Ми працюємо практично з усіма світовими виробниками обладнання для птахівництва. Деякі хороші в одному, але поступаються в іншому.  Головна характеристика - висока якість, але у нього буває різна ціна.  Компанія ТЕХНА, пропонуючи продукцію, яка не поступається за якістю європейським аналогам, веде дуже гнучку цінову політику. Співпраця з птахофабриками в 24 країнах світу – це, безумовно, показник вдало обраного курсу.  

Друга перевага - супроводження та обслуговування. Установка такого серйозного обладнання пов'язана з безліччю технологічних і механічних питань. Важливий фактор насправді своєчасне реагування технологічного Центру компанії і налагоджена логістика запчастин. Крім того, в Казахстані працює сервісний центр компанії.  Дуже правильно вибудувана робота служби Сервісу, співробітники блискавично реагують.  Крім того, мені дуже імпонує тяга ТЕХНА до сучасних технологій.  Це дуже сприяє ефективному веденню бізнесу, в різних аспектах. Наприклад, сьогодні я перебуваю в Центральному офісі ТЕХНА, але за допомогою сучасних систем комунікацій ми спілкуємося з співробітниками на виробництві, відразу ж спільно розбираючи важливі виробничі питання. Це теж є показником ефективності.

І, нарешті, один з найважливіших аспектів співпраці - особисті стосунки. Деякі виробники, продаючи 1-2 комплекти, красномовно дають зрозуміти, що при замовленні 100 комплектів тебе сприйняли б серйозніше. У перший раз ми придбали у ТЕХНА обладнання для 90 тис., зараз для - 1,5 млн. посадочних місць. При цьому ставлення до «Жас-Канат 2006» було і є однаково хорошим.  Політика ціноутворення і уважного ставлення до кожного клієнта в бізнесі важливі однаково, як і інші характеристики. І мені, як виробнику, дуже імпонує сьогоднішній курс ТЕХНА - шанобливе ставлення до замовника і увага до його запитів, незалежно від кількості придбаної продукції.  Упевнений, зі мною погодилися б власники птахофабрики з будь-якої країни, в якій компанія вже працює.     

 


Author: Alex Masterov

Photostream on Flickr





Broilers Growing

Broilers Growing
Growing Broilers

Broilers Growing
Layers Housing

Broilers Growing
Pullets

Broilers Growing
Breeders Housing

Broilers Growing
Alternative system