15 РОКІВ УСПІХУ

15 РОКІВ УСПІХУ


   Не багато, ні мало – 15 років минуло з того часу, як поєдналася відносно невелика команда однодумців, яка вирішила діяти всупереч усім перепонам вітчизняного бізнесу і довести, мабуть, у першу чергу собі дієвість золотого правила – «боріться і поборете».

   Для компанії від самого початку було вкрай важливо відповідати високим стандартам, що їх встановили загальновизнані світові лідери. Своєю діяльністю ТЕХНА постійно руйнує міф про те, що вище голови не вистрибнеш. На фоні загального згасання промисловості початку 2000-х років в Україні, компанія змогла не лише налагодити власне виробництво, але й розвинути його. Основними факторами, які сприяли активному зростанню і становленню компанії, стали правильне застосування інтелектуальних ресурсів, пильна увага до свого персоналу, сприяння його професійному зростанню, розвиток корпоративної відповідальності. Заснувавши у власній структурі конструкторське бюро, ТЕХНА стала не просто виробником, але й розробником інноваційного високотехнічного обладнання.

   Ніколи не спинятися – цим не проголошеним правилом лідери компанії керувалися завжди. Тому, швидко освоївши виробництво обладнання для кур-несушок, керуюча ланка намітила нові грандіозні плани: налагодити виробництво кліткового обладнання для вирощування бройлера.  Птахівництво для України – особлива галузь АПК, оскільки саме їй вдалося витримати усі економічні перипетії та потрясіння. Але довго залишалася потреба виходу на більш високий рівень виробництва птахопродукту для покриття внутрішнього споживчого попиту. Для цього ж було потрібно підвищувати якість самих птахівничих господарств. Цю місію взяла на себе ТЕХНА , ставши одним із провідних українських виробників високотехнічного обладнання для промислового птахівництва. Компанії було важливо створити таке обладнання, яке дозволило би власникам-птахівникам оптимізувати витрати  виробництва, наростити вихід продукту, підвищити його якість, іншими словами, зробити так, щоб український продукт повністю відповідав встановленим стандартам і міг конкурувати з імпортним м’ясом птиці та яйцем.

   Амбіційне правління, розумний комерційний підхід, професійне чуття  зробили свою справу: за досить короткий час команда ТЕХНИ виросла в кілька разів, список замовників компанії стабільно збільшувався, обсяги продажу постійно зростали.

   У 2004-му ТЕХНА вже міцно трималася на ногах і зробила впевнений крок в бік експортних ринків. Першими зовнішніми партнерами стали компанії країн СНД. Одним з них стала білоруська птахофабрика, якій ТЕХНА поставила обладнання для кур-несушок. Тоді, завдяки сучасному клітковому обладнанню, птахофабриці вдалося у стислі терміни значно наростити виробництво та вийти в лідери свого регіону.

   Успіх експортної діяльності ТЕХНИ було закріплено виходом на ринки країн Ближнього Сходу, Кавказу та Центральної Азії.

   Саме тісна взаємодія із представниками птахівництва різних країн світу підвела компанію до важливого рішення про модернізацію виробництва. У 2007 році ТЕХНА провела масштабний апгрейд своїх виробничих потужностей, що слугувало поштовхом для якісно нового етапу розвитку компанії.

   Інноваційне обладнання з оновлених заводських ліній ТЕХНИ почало поступати на птахівничі підприємства країн Балтії, Центральної та Західної Європи, Марокко, Китаю, Саудівської Аравії, Центральної та Північної Америки, Африки.

   ТЕХНА сьогодні – це великий холдинг, який вносить вагомий внесок у розвиток аграрного  комплексу, до того ж не тільки України, але й інших країн Світу, підтвердженням чого стали відповідні нагороди в арсеналі компанії. Сервісні центри ТЕХНИ працюють в 7-ми країнах. Дилерська мережа нараховує 16 представництв в різних країнах світу, в 33 державах успішно експлуатується обладнання бренду «ТЕХНА».  Лінійка продукції складає 36 моделей кліткового обладнання для всіх направлень птахівництва, а також альтернативні системи утримання птиці та обладнання для підлогового вирощування бройлера. Ця розробка зробила можливим вихід ТЕХНИ на ринки Америки та Європи, вимоги законодавства у сфері птахівництва яких передбачають відмінну від вітчизняних організацію птахо утримуючих господарств.

   За 15 років компанія спромоглася налагодити міцні ділові стосунки із птахівничими господарствами різного спрямування та ствердитися в якості надійного виробника та постачальника якісного обладнання. У цьому компанії сприяє її орієнтованість на клієнта, цілі, потреби, можливості замовника.

   Через кілька років існування виробництва ТЕХНА відкрила нове направлення – виробництво систем огородження периметру, завдяки чому значно потіснила аналогічну імпортну продукцію з українського ринку.

   Сьогодні, як і раніше, ТЕХНА витрачає величезні зусилля на те, щоб не просто іти з духом часу та потребами ринку, але й у певній мірі випереджати його попит своїми інноваційними пропозиціями, тобто бути на крок попереду.

   У 2015-му році ТЕХНА стала володарем патенту на власну інноваційну розробку – автоматизовану систему вивантаження птиці ROBOT.

   Активна бізнес позиція компанії передбачає постійне вдосконалення виробництва, впровадження новітніх технологій у створюване обладнання, переоцінку досягнутих результатів і встановлення оновлених задач.                     

 


Автор: PR менеджер

Фото на Flickr