AgroWorldUzbekistan 2015

AgroWorldUzbekistan 2015


   Вже протягом декількох років компанія ТЕХНА бере участь у виставці  AgroWorldUzbekistan. 2015-й рік не став винятком.

   «AgroWorldUzbekistan 2015» - це один з найбільших заходів міжнародного рівня, в підготовці та проведенні якого активну участь беруть Міністерство сільського і водного господарства Республіки Узбекистан, Асоціація фермерських господарств Узбекистану та інші державні структури, асоціації та посольства зарубіжних країн.

   Виставка проходила з 25 по 27 березня 2015 року.

   І ось, зовсім недавно в київський офіс, в гості заглянули представники ТЕХНА в Узбекистані.

Страхолєс Віктор Віталійович і Кулієв ФахріддінТіллоевіч прилетіли до нас прямо з Ташкенту. Ми, звичайно ж, не упустили можливості розпитати у них детальніше про результати виставки і не тільки.

   - Віктор Віталійович, Ви нещодавно представляли нашу компанію на виставці AgroWorldUzbekistan, і найперше, що хочеться запитати: як Ви оцінюєте відвідуваність виставки і, зокрема, стенд компанії ТЕХНА?

   - Можу сказати точно, що відвідуваність виставки цього року, як і торік, була відмінною. 90% всіх відвідувачів побували біля стенду ТЕХНА. Якісь компанії ми вже давно знаємо, а з якимись зіткнулися вперше. Дуже порадував той, факт, що і новачки зацікавилися нашим обладнанням.

   - Продовжуючи Вашу думку, хотілося б уточнити, представники яких країн відвідали виставку?

    - Цього року це був виключно Узбекистан.

   - Як Ви думаєте це добре чи погано?

   - Це не добре і не погано. Плюс в тому, що це дозволило нам налагодити більш тісні відносини і знайти нові ділові контакти з замовниками безпосередньо з Узбекистану.

   - Фахріддін Тіллоєвіч, які, на Ваш погляд тенденції спостерігаються на аграрному ринку Узбекистану?

   - Ринок Узбекистану зараз, як ніколи, потребує якісного інноваційного обладнання.  Власне кажучи, саме таке обладнання ми і представляємо, так що можна сказати, що ми потрапили «в течію».

   - Віктор Віталійович, чи можна з упевненістю сказати, що ТЕХНА домоглася тих цілей, які ставила перед собою, будучи присутньою на виставці?

   - Безумовно. Головна мета-робоча, а саме, зустрітися з клієнтами, так як було багато учасників і крім нас. З цим завданням, я вважаю, ми впоралися на всі 100%.

   - Фахріддін Тіллоєвіч, які підсумки по закінченню виставки можете підбити?

   - Все дуже просто. Робочий процес налагоджений, всі потенційні покупці відвідали всіх продавців, які були присутні на виставці і зараз йдуть переговори. Починається операція «Хто кого умовить». Виставка дала нам можливість особисто поспілкуватися з керівним складом провідних виробників галузі, а для компанії ТЕХНА- можливість показати себе у всій красі. Окреме дякую хочеться сказати організаторам виставки, і ми неодмінно будемо брати участь в ній і в наступному році. 

 


Автор: PR менеджер

Фото на Flickr