TEXHA та США: чи є перспективи?

TEXHA та США: чи є перспективи?


Свою цікавість до ринку птахівництва США ТЕХНА проявила вже давно. Перша інсталяція обладнання відбулася у 2015 році. Тоді замовником виступила компанія Rembrandt Foods, яка придбала обладнання для птахофабрики з виробництва яєць на 100 000 птахомісць. Далі було ще декілька поставок на інші птахофабрики, які були не менш важливими для розвитку відносин ТЕХНА – Америка. Плани компанії щодо Штатів зростають. ТЕХНА активно працює над створенням обладнання, яке підходитиме американським виробникам яєць. На даний час компанія просуває на ринку Сполучених Штатів альтернативну систему для утримання курок-несучок Baltika. Це обладнання, що передбачає утримання стада з можливістю вільного вигулу, цілком відповідає вимогам та нормам, якими керуються місцеві виробники яєць.

Регулярна присутність ТЕХНА на спеціалізованих виставках та птахівничих заходах – це незамінна можливість для компанії стати ближчою для тих, кого вона вбачає своїми потенційними замовниками.

«Цьогорічна виставка IPPE в Атланті була для нас, безперечно, обов’язковою для відвідування подією, і ми були готові до неї на всі «сто», - розповідає менеджер напрямку США Володимир Ковальський. – Ми були налаштовані на позитивний результат, бо ми дійсно маємо, що запропонувати американським птахівникам. Але, відверто кажучи, ми очікували від виставки дещо більшого. І справа не в організації заходу – вона була, як завжди, на висоті. Помірна кількість відвідувачів була викликана досить непростою ситуацією на ринку. Ми пропонуємо інновації, нові технічні рішення для птахівництва. Та зацікавленість з боку фермерів повинна бути підживлена можливостями. Проте в обставинах сьогодення американські виробники продукції птахівництва дещо обмежені фінансово. Низькі ринкові ціни на яйце стримують розвиток виробництв. Тому більшість планів щодо нарощування потужностей та модернізації відкладені «на перспективу».       

Заручниками ситуації виявилися й виробники обладнання для промислового птахівництва, попит на яке «застиг в очікуванні»

Тим не менш, ТЕХНА продовжує свій шлях на ринку США, щоб опинитися у потрібний час у потрібному місці.

Вже у березні поточного року компанія візьме участь у найбільшій події птахівничої галузі США – Midwest Poultry Federation Convention.      

        

 


Автор: PR менеджер

Фото на Flickr